Thursday, August 07, 2008

Lovely Building Block of Beijing Bird's Nest Olympic Stadium


I had seen this awesome picture in design you trust,it's a amazing web site for many sorts of stuff which made of themselves and thanks the lovely publishing.right now and sharing for you,you could see whole the "Truth"view of Beijing, more in here

8 comments:

贾小汀 said...

你会去看吗?

一楠亚夏 said...

我要学习啊!你出走那么长时间,全世界旅游啊!爱尔兰还好吧!回来了吗

Jimmy said...

Hi!
I just wanted to thanks you for your comment :-)
JIM

無比膏 Ooby said...

嗯,做朋友没问题,
但是要维持那个温度的话,
你就要加油咯,因为我喜欢温热的关系。
如果决定和我做好朋友的话,
就add我吧:williamgan@hotmail.com

很开心认识你这头牛呢~(金牛)

bearlim said...

这个设计真的很伟大~~

贾小汀 said...

呵呵
早就回来了
我在英国学习
你是我见到的少数英文那么好的中国人

一楠亚夏 said...

啊?英国学习?前段时间不是看你写的文章说已经毕业了吗?在英国读什么啊?我也想过去读!不知道该如何申请。到时候我们还可以做同学哈!

Deslilas said...

Amazing picture !
hello from France.